Obchodní podmínky
🍕 Obchodní podmínky Pizzerie Honzík+GDPR
Vítejte na našem e-shopu www.pizzeriehonzik.cz!
Níže najdete jednoduché vysvětlení, jak u nás probíhá objednávka, platba, doručení i reklamace.
Cílem je, abyste vždy věděli, na čem jste — bez složité právničiny.
Kdo jsme
Pizzerie Honzík
Andrea Schwarzová
IČO: 05501938
DIČ: CZ7952195713
Sídlo: Svojsíkova 1594/6, Ostrava–Poruba
E-mail: objednavkyhonzik@gmail.com
Tel.: 733 338 805
Jak si objednat
Objednávat můžete:
🖥️ přes náš web www.pizzeriehonzik.cz
📞 po telefonu na čísle 733 338 805
Na webu si vyberete jídlo, vložíte ho do košíku a kliknete na „Objednat“.
Před odesláním si vše můžete zkontrolovat.
Potvrzení objednávky vám přijde e-mailem nebo vám ji potvrdíme po telefonu.
Kdy vaříme a rozvážíme
Vaříme a rozvážíme každý den dle otevírací doby.
Snažíme se doručit jídlo do 45–60 minut, podle vzdálenosti a vytížení.
Jak zaplatíte
Můžete si vybrat způsob platby, který vám vyhovuje:
💳 online kartou přes naši platební bránu
💵 v hotovosti nebo stravenkami při převzetí
🪪 kartou u řidiče přes terminál.
Pokud jste si někdy objednávku nevyzvedli nebo nezaplatili, můžeme vás požádat o platbu předem.
Doručení
Rozvážíme po Ostravě a okolí podle rozvozových zón.
Jídlo doručujeme „po první dveře“ (např. vstupní dveře domu nebo recepce).
Na žádost vám ale rádi doneseme pizzu až ke dveřím bytu, když to půjde. 😊
Pokud se stane, že vás kurýr nezastihne, pokusí se vás kontaktovat.
Nepřevzaté objednávky nám ale bohužel způsobují ztrátu, takže si vyhrazujeme právo účtovat jejich plnou cenu.
Změna nebo zrušení objednávky
Potřebujete něco upravit? Zavolejte nám co nejdřív – ideálně ihned po provedení objednávky.
Po této době už jídlo obvykle připravujeme a změny nejsou možné.
Pokud bychom z nějakého důvodu nemohli vaši objednávku vyřídit, dáme vám hned vědět a peníze vám vrátíme.
Reklamace
Vaše spokojenost je pro nás důležitá.
Pokud s jídlem nebo doručením není něco v pořádku, dejte nám vědět okamžitě po převzetí na tel. 733 338 805.
Probereme to s vámi a domluvíme se na nápravě — například novém jídle nebo vrácení peněz.
Reklamace řešíme do 3 pracovních dnů, obvykle ale dřív.
Ochrana osobních údajů (GDPR)
Když u nás objednáváte, potřebujeme pár základních údajů:
vaše jméno, adresu, telefon a e-mail
případně IČO/DIČ (pokud objednává firma).
Tyto údaje používáme jen k tomu, abychom vám mohli jídlo doručit, vystavit fakturu nebo vás kontaktovat, pokud je potřeba.
Nikomu je neprodáváme ani nepředáváme mimo partnery, kteří pomáhají s rozvozem nebo platbou (např. dopravci, platební brána ComGate).
Údaje uchováváme podle zákona, obvykle do 10 let.
Kdykoli můžete požádat o výmaz nebo úpravu svých údajů na e-mailu objednavkyhonzik@gmail.com.
Závěrem
Objednáním jídla potvrzujete, že jste se s těmito podmínkami seznámili.
Věříme ale, že naše spolupráce bude chutná a bez komplikací. 🍕
Těšíme se na vaši objednávku!
Tým Pizzerie Honzík

ALKO NÁPOJE
NEALKO NÁPOJE
PŘÍLOHY
OMÁČKY
CUKROVINKY
DOUBLE DEAL PIZZA
TRIPLE DEAL PIZZA
VLASTNÍ PIZZA