Obchodní podmínky

Úvod Obchodní podmínky

OBECNÉ PODMÍNKY

Prodávající dodá zboží na základě objednávky z internetových stránek www.pizzeriehonzik.cz nebo na základě telefonické objednávky. Prodávající nenese odpovědnost za výběr a množství zboží, které provedl kupující.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, popř. IČO, DIČ atd.), která jsou součástí registrace na našich webových stránkách nebo nám byla sdělena během telefonické objednávky, jsou PIZZERIÍ HONZÍK – považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití. PIZZERIE HONZÍK, údaje o zákaznících zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (řidiči apod.) a to pouze v nutném rozsahu.

ROZVOZ

PIZZERIE HONZÍK. si vyhrazuje právo nerozvážet zboží do některých oblastí viz. Mapa rozvozu. PIZZERIE HONZÍK má stanovenou výši minimální objednávky pro rozvoz 99 Kč. Za naše služby můžete platit hotovostně, stravenkami (Ticket Restaurant, Sodexo, Cheque Dejeuner),online nebo platebním terminálem.

U platby Sodexo Gastro Pass Card a Benefit plus bude připočítán poplatek +5% z celkové ceny objednávky.

PŘI TELEFONICKÉ OBJEDNÁVCE PLATBU KARTOU HLASTE PŘEDEM

PIZZERIE HONZÍK si vyhrazuje právo do zbylé hodnoty stravenek peníze nevracet. Veškeré platby jsou prováděny v české měně.

REGISTRACE A OBJEDNÁVKY

Registrujeme dva typy zákazníků:

Soukromá osoba (nevyplňuje IČ a DIČ): po úspěšném provedení registrace Vám během několika sekund bude umožněno výrobky již nejen prohlížet, ale také objednávat.
Podnikatelský subjekt : vyplňuje povinně IČ a DIČ.

Zákazník má možnost realizovat svou objednávku po telefonu nebo prostřednictvím internetu na stránkách www.pizzeriehonzik.cz

DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Veškeré přijaté objednávky jsou jak pro prodávajícího, tak pro kupujícího závazné.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající si vyhrazuje právo, že některý doplňkový sortiment může být dočasně vyprodán v těchto případech Vám bude nabídnuta jiná alternativa.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.
Naším cílem je zajišťovat nejlepší rozvoz pizzy ve městě, s garancí horké pizzy a dovozem včas. Naneštěstí, ne vždy jde vše tak, jak bychom si přáli a proto některé faktory, jako například počasí nebo dopravní situace nám v tom mohou bránit.
Prodávající se zavazuje objednané zboží doručit na adresu uvedenou v objednávce v co nejkratším možném termínu.
Alkohol a Cigarety neprodáváváme mladším 18 let.
Nealkoholické - alkoholické nápoje, cigarety a pochutiny jsou samostatně neprodejné, dodáváme je pouze k objednanému jídlu.
Všechny ceny uvedené na našich internetových stránkách a v menu jsou včetně DPH.
Jídla jsou určena k rychlé spotřebě.
Hmotnosti u jídel jsou uvedeny v syrovém stavu.U uvedených rozměrů může dojít k odchylce +-10%.
Přijímáme stravenky Sodexo Gastro Pass,Benefit plus . Chéques Dejeneur a Accor Ticket Restaurant.

PIZZERIE HONZÍK dodává pizzu vynikající kvality za použití nejčerstvějších a vždy vysoce kvalitních surovin. Pokud se však stane, že zboží neodpovídá stanovené kvalitě nebo neodpovídá objednávce, zákazník má nárok na výměnu zboží. Doporučujeme zákazníkovi při převzetí si toto zboží překontrolovat, jestli odpovídá objednávce. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

V naší firmě si zakládáme nejen na surovinách a kvalitě jídla, ale také na co nejkvalitnějších službách a přístupu k zákazníkovi. Jsme si bohužel vědomi, že přes všechnu naši snahu může lidský faktor bohužel selhat. Ať už kuchař, který zapomene dát na pizzu ingredienci co jste chtěli navíc, nebo řidič který při výdeji omylem prohodí objednávky.

Pokud k takovéto situaci dojde, nebo pokud dokonce nejste spokojeni s chováním řidiče, okamžitě volejte na naši linku 773 338 805 a my budeme co nejrychleji reagovat na Vaši stížnost. My Vám rádi vyhovíme a Vy nám tím pomůžete zkvalitňovat naše služby.

1. Vaše reklamace vyřizujeme pouze na telefonní lince 773 338 805 v průběhu otevírací doby. Na reklamace, které   obdržíme na firemní e-mail nebudeme brát zřetel. Na tento e-mail můžete posílat Vaše názory, nápady, nabídky spolupráce nebo žádosti o zaměstnání.

2.Je v zájmu zákazníka, aby si při převzetí objednávky zkontroloval, že zboží, které obdržel je to co si objednal.

3.Pokud zákazník obdrží jiné zboží než si objednal a nechce ho, bude mu co nejrychleji dodáno zboží co si objednal.

4.Pokud zákazník není jakkoliv spokojen se zbožím, ať už kvalitou, teplotou nebo obsahem, musí neprodleně zavolat na firemní linku 773 338 805. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy,či kvalita jídla,bude nabídnuta zákazníkovi výměna zboží. Nové zboží bude zákazníkovi dodáno v co nejkratším termínu.

7.Pokud zákazník zjistí při kontrole zboží, že mu na jeho pizze chybí přídavek, který si objednal, nemusí za něj řidiči platit. Pokud toto zjistí až doma, ať neprodleně volá linku 773 338 805.

8.Přijímáme pouze reklamace na zboží, které bylo zakoupeno v den reklamace. Na reklamované objednávky předchozích dnů nebudeme brát zřetel.

9.Je v zájmu zákazníka, aby si ihned přepočítal vrácené peníze. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

 

PROVOZOVATEL

Hana Klevarová

Hlavní třída 867/28, Ostrava-Poruba, 708 00 (sídlo firmy)

Generála hrušky 1233/26, Ostrava-Mariánské hory, 709 00 (provozovna)

IČ: 05571961   DIČ: CZ9259105955

Kontakt: tel.: 733 338 805  e-mail: objednavkyhonzik@gmail.com

MOŽNOSTI PLATBY viz.obchodní podmínky PROVOZNÍ DOBA

PŘI TEL.OBJEDNÁVCE PLATBU KARTOU HLASTE PŘEDEM

   

 

   

NEDĚLE-ČTVRTEK

     11:00-23:00


PÁTEK-SOBOTA

     11:00-24:00

Objednávky přijímáme   

15 min. před začátkem    

a 30 min. před koncem

provozní doby.

  773 338 805

Copyright 2016 - 2018 © pizzeriehonzik.cz